Kvalita je pro nás důležitou hodnotou, která se promítá do naší každodenní práce a inspiruje nás k dalšímu rozvoji. Vnímáme ji především jako účelné naplňování potřeb našich klientů a dosahování jejich cílů. Směřujeme k tomu, abychom jednotnou a vysokou kvalitu poskytovaných služeb zajišťovali dlouhodobě.
Podporu rodinám s dětmi s hendikepem poskytujeme v souladu se Standardy kvality sociálních služeb, Standardy rané péče a také s jasně formulovanými zásadami naší organizace a konkrétními metodikami.
Kvalita je spokojenost našich klientů a naplňování jejich potřeb.
Usilujeme o důvěru klientů a jejich maximální spokojenost s našimi službami. |
Kvalita znamená naplňovat cíle našich klientů efektivně.
Vytváříme a rozvíjíme efektivní přístupy a metody práce. |
Kvalita je závazek každého pracovníka.
Kvalita je naší hodnotou. Každý z nás nese zodpovědnost za její naplnění. |
Kvalita znamená zajišťovat služby podle zákona a současných trendů.
Dodržujeme požadavky legislativy, sledujeme a zohledňujeme nové poznatky. |
Jednotlivé aspekty kvality poskytované služby rané péče velmi podrobně definuje metodika zajišťování kvality ve Společnosti pro ranou péči, jíž se při práci řídíme. Na zavádění konkrétních opatření v oblasti kvality služby, na zaškolování pracovníků i vyhodnocování ukazatelů kvality se podílejí metodici kvality, kteří spolupracují se všemi pobočkami organizace.