Seznam literatury
Číslo | Autor | Název knihy |
1 | D. Pelikánová | Hrajeme si mámo, táto |
2 | P. Delaroche | Rodiče, nebojte se říkat NE |
3 | D. Pelikánová | Hrajeme si mámo, táto |
4 | Z. Matějček | Co děti nejvíc potřebují |
5 | M. Caistiová, S. Delačová, A. Műllerová | Volná hra Zkušenosti a náměty |
6 | P. Schiller | Hry pro rozvoj dětského mozku |
7 | S. Hermanová | Psychomotorické hry |
8 | E. Bidat, Ch. Loigerot | Alergie u dětí |
9 | J. Neuman a kolektiv | Dobrodružné hry a cvičení v přírodě |
10 | J. Jirásek a kol. | Hrajeme si doopravdy |
11 | E. Pausewangová | 130 didaktických her |
12 | E. Pausewangová | 100 her k rozvoji tvořivosti |
13 | S. Newman | Hry a činnosti pro vývoj dítěte s postižením |
14 | J. Vachulová | Hry pro těžce zrakově postižené děti |
15 | M. Stiefenhofer | 55 dobrých rad Když vaše dítě nechce spát |
16 | F. D´Andrea | Rozvíjíme hudební vnímání a vyjadřování |
17 | Z. Vybíral | Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci |
18 | R. Pumprla | Logopedické omalovánky |
19 | J. Vyštejn | Vady výslovnosti |
20 | K. Ohnesorg | Naše dítě se učí mluvit |
21 | K. Ohnesorg | Naše dítě se učí mluvit |
22 | F. Synek | Záhady levorukosti |
23 | J. Jesenský | Hmatové vnímání |
24 | A. D. Auckettová | Masáže kojenců |
25 | A. D. Auckettová | Masáže kojenců |
26 | M. Barborková | Rehabilitace dětí v pojetí tradiční medicíny |
27 | M. Barborková | Rehabilitace dětí v pojetí tradiční medicíny |
28 | J. Makovcová | S rukama na uších |
29 | J. Makovcová | S rukama na uších |
30 | J. Makovcová | Maminko, nezpívej |
31 | sborník | Cvičení s gymnastikballem |
32 | L. Nielsen | Dotýkej se, ať pochopíš |
33 | J. Prekopová | Když dítě nechce spát |
34 | S. Kerrová | Dítě se speciálními potřebami |
35 | A. Kast- Zahn, dr. H. Morgenroth | Každé dítě může dobře spát |
36 | N. Sheedyová | Problémové dítě v rodině a ve škole |
37 | M. Šebek | Neklidné děti a jejich výchova |
38 | V. Vojtík a kol. | Poruchy vývoje dětí a mladistvých |
39 | R. Bean | Jak rozvíjet tvořivost dítěte |
40 | R. Fisher | Učíme děti myslet a učit se |
41 | M. Barborková | Rehabilitace dětí v pojetí tradiční medicíny |
42 | J. Prekopová | Malý tyran |
43 | M. Hrdlička, V. Komárek | Dětský autismus |
44 | J. Prekopová a kolektiv | Děti jsou hosté, kteří hledají cestu |
45 | Z. Matějček a kolektiv | Radosti a strasti |
46 | J. Prekopová | Malý tyran |
47 | D. Dinkmeyer, Gary D.McKay | Efektivní výchova krok za krokem |
48 | Z. Matějček | Co, kdy a jak ve výchově dětí |
49 | G. Kaufmannová- Huberová | Děti potřebují rituály |
50 | A. Pulkkinen | Pohybové hry a cvičení s miminkem |
51 | S. Biddulph | Tajemství výchovy šťastných dětí |
52 | sborník | Společně na cestě |
53 | sborník | Společně na cestě |
54 | sborník | Porozumění- Ústav nebo rodina |
55 | sborník | Porozumění- Právo volby |
56 | I. Fitznerová | Máme dítě s handicapem |
57 | V. Mertin | Individuální vzdělávací program |
58 | I. Fitznerová | Máme dítě s handicapem |
59 | K. Vítková- Rulíková | Co nevíte o dvojčatech |
60 | L. Květinová- Švecová | Edukace dětí se speciálními potřebami v raném a předškolním věku |
61 | H. Cloud, J. Townsend | Děti a hranice |
62 | E. Antier | Agresivita dětí |
63 | P. Wilson | Základní kniha relaxačních technik |
64 | J. Vymětal | Rogersovská psychoterapie |
65 | I. Jungwirthová | Pohodoví rodiče- pohodové děti |
66 | J. Křivohlavý | Jak zvládat depresi |
67 | B. Comby | Stres pod kontrolou |
68 | P. Watzlawick | Úvod do neštěstí |
69 | K. Zimmer | Život před narozením |
70 | E. Kiedroňová | Jak se rodí vodníčci |
71 | sborník | Mateřská centra |
72 | B. Haefele, M. Wolf- Filsinger | Každý začátek v MŠ je těžký |
73 | J. Smýkal | Hovory s rodiči o výchově nevidomých dětí |
74 | J. Smýkal | Hovory s rodiči o výchově nevidomých dětí |
75 | J. Smýkal | Hovory s rodiči o výchově nevidomých dětí |
76 | J. Smýkal | Hovory s rodiči o výchově nevidomých dětí |
77 | J. Smýkal | Hovory s rodiči o výchově nevidomých dětí |
78 | R. Niesel, W. Griebel | Poprvé v mateřské škole |
79 | J. Roučková | Cvičení a hry pro děti se sluchovým postižením |
80 a,c,d | H. V. Dyck | Ne tak, ale tak (Příručka kontaktu se ZP) |
81 | J. Prekopová | Pevné objetí- Cesta k vnitřní svobodě |
82 | O. Čálek | Jak pomoci při oslabení nebo ztrátě zraku? |
83 | J. Roučková | Cvičení a hry pro děti se sluchovým postižením |
84 | J. Lebeer | Programy pro rozvoj myšlení dětí s odchylkami vývoje |
85 | P. Wiener | Prostorová orientace a samostatný pohyb ZP |
86 | Sborník | Milá maminko, milý tatínku |
87 | Sborník | Milá maminko, milý tatínku |
88 | Sborník | Nikdo nejsme akorát |
ép89 | Říkanky | Jóga pro děti aneb hrajeme si se zvířátky |
90 | K. Kazdová | Aby se lépe orientovali |
91 | A. J. Barsky, E. C. Deans | Jak lépe žít se zdravotními problémy |
92 | VZP | Tupozrakost a její léčba |
93 | Z. Houdková | Psychorehabilitační kurzy pro rodiče s dětmi raného věku se zdrav. postiž. |
94 a, b | A. Klimová | Jak kojit? |
95 | D. Ditmarová | Veselé čtení |
96 | Těšíme se do školy | |
97 | Sborník | Učíme se českou znakovou řeč |
98 | M. Růžičková | Znakuj, znakujme, znakujte |
99 | M. Hintnousová | Účast rodičů a pedagogů při ergoterapii |
100 | P. Rozsíval | Trendy soudobé oftalmologie 6 |
101 | J. Smýkal | Tyflopedické kalendárium |
102 | J. Smýkal | Pohled do dějin slepeckého písma |
103 | J. Smýkal | Vznik slepeckého muzea v Brně |
104 | B. Haefele, M. Wolf- Filsinger | Každý začátek v MŠ je těžký |
105 | Drahota | Mapář české psychoterapeutické krajiny |
106 | Sborník | Čítanka pro sluchově postižené |
107 | L. Ludíková | Základy znakové řeči pro hluchoslepé |
108 | M. Vágnerová | Oftalmopsychologie |
109 | Sdružení Petrklíč | Domácí oční lékař |
110 | L. Květoňová | Oftalmopedie |
111 | J. Selby | Pro zdravé oči |
112 | M. Stoppardová | Péče o dítě v prvních třech letech života |
113 | V. Vojta | Mozkové hybné poruchy |
114 | B. Spicl, M.B. Rothenberg | Vy a vaše dítě |
115 | M. Vokurka | Praktický slovník medicíny |
116 | H. Kraus a kol. | Kompendium očního lékařství |
117 | E. Schopler | Příběhy dětí s autismem a příbuznými poruchami vývoje |
118 | Sborník | Dítě se zdravotním postižením |
119 | A. Keblová | Zrakově postižené dítě |
120 | M. Černá | Lehká mozková dysfunkce |
121 | G. Domen | Jak pečovat o vaše postižené dítě |
122 | J. Hamerníková | Stručný přehled učiva prostorové orientace |
123 | E. Kiedroňová | Něžná náruč rodičů |
124 | J. Dobson | Dětský vzdor |
125 a-f | P. Schmitt, F. Armenta-Schmitt | Otcové- Společná cesta |
126 | K. Matysková | Kompenzační pomůcky pro osoby se ZP |
127 | M. Vítková, J. Řehůřek, L. Květoňová | Možnosti reedukace zraku při kombin. postiž. |
128 | M. Vítková, J. Řehůřek, L. Květoňová | Možnosti reedukace zraku při kombin. postiž. |
129 | V. Vojta | Mozkové hybné poruchy v kojeneckém věku |
130 | Zlínský kraj | Katalog sociálních služeb Zlínského kraje |
131 | M. Vágnerová | Vývojová psychologie |
132 | J. Michalík | Školská integrace dětí s postižením |
133 | J. Melgosa | New start- Zvládni svůj stres |
134 | M. Valenta, O. Krejčířová | Psychopedie |
135 | M. Martin | Jak řešit problémy dětí se školou |
136 | I. Burianová, P. Frűhauf, M. Paulová, B. Zlatohlávková | Mimořádné situace ve výživě novorozenců a kojenců |
137 | J. Praško | Co je to deprese a jak se léčit |
138 | O. Zelinková | Poruchy učení |
139 | M. Elliottová | Jak ochránit své dítě |
140 | Laktační liga | Kojení |
141 a, b | M. Chvílová Weberová | Kojení je hledání cesty k sobě navzájem |
142 | M. Vocilka | Výchova a vzdělávání autistických dětí |
143 | Nancy E. O´Dell | Neposedné dítě |
144 | S. Brockert | Encyklopedie pro rodiče |
145 | J. Langmeier | Dětská psychoterapie |
146 | J. Jesenský | Rehabilitace ZP a způsoby její rehabilitace |
147 | R. Krchňák | Nevidomí známí, neznámí |
148 | L. Digrin | Vývoj slepeckého tisku v našich zemích |
149 | Solárová, Šarba | Dějiny nejstarší školy pro nevidomé |
150 | J. Michalík | Právo pro školy |
151 | J. Jesenský | Tyflologické listy |
152 | J. Bednářová | Rozvoj zrakového vnímání- Jak krtek Barbora uviděl svět |
153 | J. Bednářová | Rozvoj zrakového vnímání- Jak krtek Barbora uviděl svět |
154 | M. Mlčochová | Šimonovy pracovní listy 2 |
155 | Příručka pro předškolní začleňování | Integrační curiculum |
156 | Oftalmologie pro pedagogy | |
157 | M. Mooreová | Psychobiologie |
158 | Gavora, Mareš | Pedagogický slovník (angl.-česk. slovník) |
159 | S. Kratochvíl | Základy psychoterapie |
160 | R. J. Love, W. G. Webb | Mozek a řeč |
161 | E. Mádrová | Zkuste být dítětem |
162 | V. Kastová | Krize a tvořivý přístup k ní |
163 | V. Lechta a kol. | Terapie narušené komunikační schopnosti |
164 | L. Novosad | Základy speciálního poradenství |
165 | V. Kárová | Brzy budu počtářem |
166 | B. Sindelarová | Předcházíme poruchám učení |
167 | J. Bowlby | Vazba |
168 | M. Mlčochová | Šimonovy pracovní listy 2 |
169 | Kurikulum předškolní výchovy | Šimon půjde do školy |
170 | M. Stiefenhofer | 55 dobrých rad Když se vaše dítě vzteká |
171 | Z. Matějček | Co, kdy a jak ve výchově dětí |
172 | Sborník | Pečující komunita a autismus |
173 | L. Novosad | Poradenství |
174 | R. Nesnídalová | Extrémní osamělost |
175 | Sborník | Strabismus- varia |
176 | I. Uzlová | Asistence lidem s postižením a znevýhodněním |
177 | J. Zand | Velká kniha zdraví dítěte |
178 | R. Dahkle | Nemoc jako symbol |
179 | E. Reitmayerová, V. Broumová | Cílená zpětná vazba |
180 | V. Pouthas | Psychologie novorozence, chování,… |
181 | V. Čadilová, Z. Žampachová | Strukturované učení |
182 | M. Svobodová | Jak vychovávat děti podle hvězd |
183 | P. Casement | Hledání a objevování |
184 | J. Prekopová | Když dítě nechce spát |
185 | S. Kowalik | Perspektivy rehabilitace hluchoslepých |
186 | S. Kowalik | Perspektivy rehabilitace hluchoslepých |
187 | S. Kowalik | Perspektivy rehabilitace hluchoslepých |
188 | S. Kowalik | Perspektivy rehabilitace hluchoslepých |
189 | Z. Matějíček | Psychologie nemocných a zdravotně postižených |
190 | J. Lopúchová | Terminolog. slovník pedagogiky zrak. postižených |
191 | M. Vokurka, J. Hugo | Velký lékařský slovník |
192 | Nakl. Olomouc | Angl.-český., česko- angl. slovník |
193 | Wiedemand, Kunze | Atlas klinických syndromů |
194 | H. Chvátalová | Jak se žije dětem s postižením |
195 | Z. Pospíšilová, P. Poláčková | Pohyb s říkadly pro nejmenší |
196 | P. K. Pátá | Mé dítě má autismus- Příběh pokračuje |
197 | P. K. Pátá | Mé dítě má autismus |
198 | O. Somnerová | O čem sní ženy |
199 | P. Kaňkovský, J. Dufek | Evokované potenciály v praxi |
200 | M. Rutrle | Brýlová optika |
201 | L. Hromádková | Šilhání |
202 | M. Anton | Refrakční vady a jejich vyšetřovací metody |
203 | P. Vrbík | Hygiena optického záření a osvětlování |
204 | K. Kvapilíková | Anatomie a embryologie oka |
205 | K. Kvapilíková | Práce a vidění |
206 | M. Rutrle | Přístrojová optika |
207 | S. Sádovský | Základy práva |
208 | Judr. M. Mitlőhner | Vybrané právní otázky učitel. povolání |
209 | Mudr. P. Horan, P. Momčilová | Vaříme dětem chutně a zdravě |
210 | Sborník | Integrace v Evropě |
211 | P. Zoubková | Terezka aneb Život s dětskou mozkovou obrnou |
212 | J. Jesenský | Základy komprehenzivní spec. ped. |
213 | D. Knappová a kol. | Tel. krizová intervence |
214 | A. C. Looseová a kol. | Grafomotorika pro děti předškolního věku |
215 | L. Ludíková | Edukace hluchoslepého dítěte raného věku |
216 | Y. M. Hart, J. W. Sander | Epilepsy |
217 | H. Grecmanová, D. Holoušová, E. Urbanovská | Obecná pedagogika I. |
218 | M. Michálek, P. Francová, J. Jakeš | Nevídáno |
219 | J. Mojžíšek, M. Michálek, J. Holeňová | Co vlastně ti nevidomí dělají |
220 | V. Linc | Tabulky ke čtení I. |
221 | K. Javorka a kol. | Lekárska fyziológia |
222 | Z. Mařatka | Gastroenterologie |
223 | P. Vermeulen | Autistické myšlení |
224 | L. Ludíková | Edukace hluchoslepého dítěte raného věku |
225 | N. Gardinová | Krátké hry pro dlouhé chvíle |
226 | R. Autrata, J. Vančurová | Nauka o zraku |
227 | D. Sobotková, J. Dittrichová | Hra ve vývoji dětí v prvním roce života |
228 | K. Kvapilíková | Přehled chorob zrakového ústrojí |
229 | V. Válek, J. Žižka | Moderní diagnostické metody- MR |
230 | A. C. Muntau | Pediatrie |
231 | K. E. Allen, L. R. Marotz | Přehled vývoje dítěte |
232 | J. Hycl, L. Valešová | Atlas oftalmologie |
233 | E. Bakalář | Průvodce otcovstvím |
234 | M. Vokurka, J. Hugo | Praktický slovník medicíny |
235 | V. Lechta | Symptomatické poruchy řeči |
236 | J. Langmeier, D. Krejčířová | Vývojová psychologie |
237 | M. Szabová | Cvičení pro rozvoj psychomotoriky |
238 | Kolektiv autorů | Kurs integrace dětí se speciálními potřebami |
239 | G. Doman | Jak pečovat o vaše postižené dítě |
240 | Z. Amnler | Neurologie pro studenty LF |
241 | J. Klenková | Možnosti stimulace preverbálních schopností |
242 | K. Lukáš | Refluxní choroba |
243 | V. Lechta a kol. | Diagnostika narušené komunikační schopnosti |
244 | J. Michalík | Školská legislativa |
245 | J. Otradovec | Klinická neurooftalmologie |
246 | R. L. Atkinson | Psychologie |
247 | N. Špatenková | Poradenství pro pozůstalé |
248 | o.s. Rett community | Adresář poskytovatelů služeb pro osoby se zdrav. postižením |
249 | Z. Kolláriková, B. Pupala | Předškolní a primární pedagogika |
250 | Zlínský kraj | Katalog sociálních služeb Zlínského kraje |
251 | M. Novotná, M. Kremličková | Kapitoly ze speciální pedagogiky pro učitele |
252 | O.Fischer,P.Jandejsek,A.Kroupová, atd. | Etika a lidská práva v sociální práci |
253 | P.Čámský,D.Krutilová,J.Sembdner,P.Sladký | Manuál pro tvorbu a zavádění standardů kvality poskytovaných soc. služeb |
254 | Olomoucký kraj | Katalog poskytovatelů sociálních služeb |
255 | Z. Dušková a kol. | Manuál interdisciplinární spolupráce |
256 | J. Jankovský | Etika pro pomáhající profese |
257 | Z. Matějček | Krizová situace v rodině očima dítěte |
258 | I. Španhelová | Dítě |
259 | Sarah Newman | Hry a činnosti pro vývoj dítěte s postižením |
260 | A.-M. Vexiau | Dej mi ruku, ať mohu mluvit |
261 | A.-M. Vexiau | Dej mi ruku, ať mohu mluvit |
262 | V. Smékal | Pozvání do psychologie osobnosti |
263 | Středisko Mediforum | Soubor min. diagnost.a terap.standardů EPI I-IV |
264 | Aventis Pharma s.r.o. | Výpadek zorného pole a Vigabatrin |
265 | A. Hascomb, L. Hughes | Epilepsie |
266 | J. Kalabisová | S kloboukem na nepřítele |
267 | L. Průša | Sociální služby- srovnání ČR a EU |
268 | E. Kiedroňová | Něžná náruč rodičů |
269 | M. Cháb | Svět bez ústavů |
270 | J. Výrost, I. Slaměník | Sociální psychologie |
271 | Mediatel | MEDI stránky |
272 | F.M. Kohlová | Výtvarné činnosti pro malé děti |
273 | D. Chenová, C.T.Friedmanová, G.Calvellová | Rodiče a malé zrakově postižené děti |
274 | D. Chenová, C.T.Friedmanová, G.Calvellová | Rodiče a malé zrakově postižené děti |
275 | Hofmanová | Barevné vnímání ZP mládeže |
276 | D. Moravcová | Zraková terapie slabozrakých |
277 | Aucklettová | Masáže kojenců |
278 | Aucklettová | Masáže kojenců |
279 | L. Kubová | Piktogramy- metodická příručka |
280 | D. Heiner | Učíme se dívat |
281 | Vater, Boudzio | Od prvního hlasu k prvním slovům |
282 | J. Mareš a kol. | Sociální opora u dětí a dospívajících |
283 | S. Kerrová | Dítě se speciálními potřebami |
284 | M. Švihálek | Štěstí jménem Zuzanka |
285 | Hofmanová | Barevní vnímání ZP mládeže |
286 | Hofmanová | Barevní vnímání ZP mládeže |
287 | J. Světlík | Marketing- Cesta k trhu |
288 | J. Švercová | Ekonomie stručný přehled |
289 | Sborník | Dokument o současném stavu a perspektivách zabezpečování rané péče pro…. |
290 | K. Kazdová | Aby se lépe orientovali |
291 | J. Kolín | Oční lékařství |
292 | S. Kratochvíl, H. Bruchová | Základy psychoterapie |
293 | SPRP | Vývojová škála Leonhardtové pro nevidomé děti |
294 | L. Nielsen | Dotýkej se, ať pochopíš |
295 | J. Makovcova | Maminko, nezpívej |
296 | J. Pechová | Cvičení pro zdraví s balančními míči a dalšími pomůckami |
297 | Bruchová | Základy psychoterapie |
298 | Králíček | Úvod do speciální neurofyziologie |
299 | Teusen, Goze- Hanel | Prenatální komunikace |
300 | Doherty- Sneddon | Neverbální komunikace dětí |
301 | Brázdil, Hadač, Marušič | Farmakorezistentní epilepsie |
302 | Hašplová | Masáže dětí a kojenců |
303 | Debra C. Gangala | Rehabilitace orofaciální oblasti |
304 | Preiss, Kučerová | Neuropsychologie v neurologii |
305 | Kudlová, Mydlilová | Výživové poradenství u dětí do dvou let |
306 | Štěrbová | Hluchoslepota, lidé s ní a kolem ní |
307 | Kovalik, Baňka | Perspektivy rehabilitace hluchoslepých |
308 | Praško… | Psychotická porucha a jak se jí bránit |
309 | Pichrt a kol. | Příklady z pracovního práva |
310 | APERIO | Nebojujte s úřady a zaměstnavateli- Průvodce pro rodiče |
311 | P. Warner | 333 nápadů pro život s batoletem |
312 | P. Macháček | Osvětlení a slabozrakost |
313 | Bonnot, Matheron | Nechuť k jídlu |
314 | Synek, Škorkovská | Fyziologie oka a vidění |
315 | V. Dudr, P. Lněnička | Metodické poznámky k vytváření podmínek pro samostatný a bezpečný pohyb nevidomých a slabozrakých lidí |
316 | J. Sobek a kol. | Lidská práva v každodenním životě lidí s MP |
317 | L. Kubová | Piktogramy- učebnice |
318 | D. Přinosilová | Vybrané okruhy speciálně ped. diagnostiky a její využití v praxi spec. pedagogiky |
319 | K. Rulíková | Dvojčata |
320 | G. Waberžinek, D. Krajíčková a kol. | Základy obecné neurologie |
321 | Z. Havrdová, M. Hajný | Praktická supervize |
322 | Mareš a kol. | Sociální opora u dětí a dospívajících |
323 | Mareš a kol. | Sociální opora u dětí a dospívajících |
324 | J. Doležal; P. Máchal; B. Lacko a kol. | Projektový management podle IPMA |
325 | Sobotková. Ditrichová | Narodilo se s problémy, co bude dál? |
326 | Kršek, Dobiášová | Operace mozku u dětí s nezvladatelnou epilepsií |
327 | Bragdon, Gamon | Když mozek pracuje jinak |
328 | Hanscomb, Hughes | Epilepsie |
329 | Prokop | Resuscitace novorozence |
330 | J. Uždil | Výtvarný projev a psychický život dítěte |
331 | Jan- Uwe Rogge | Děti potřebují hranice |
332 | O´Gallaghan, Stephenson | Pediatrie do kapsy |
333 | D. Chenová, C.L.Friedmanová, G. Calvellová | Rodiče a malé zrakově postižené děti |
334 | Mary Lee | Malíček |
335 | K. Hájek | Práce s emocemi pro pomáhající profese |
336 | Ditrichová, Papoušek | Chování dítěte raného věku a rodičovská péče |
337 | L. Nielsenová | Učení zrakově postižených dětí v raném věku |
338 | L. Nielsenová | Učení zrakově postižených dětí v raném věku |
339 | Beyer, Gammeltoft | Autismus a hra |
340 | M. Rufo | Pusť mě, ale neopouštěj |
341 | P. Vermeulen | Autistické myšlení |
342 | W. Strassmeier | 260 cvičení pro děti raného věku |
343 | R. Davido | Kresba jako nástroj poznání dítěte |
344 | P. Navrátil | Romové v české společnosti |
345 | Z. Šandorová | Základy komprehensivní a integrativní SP |
346 | P. Marušič | Atlas epileptických záchvatů |
347 | SEPTIMA | Náprava poruch binokulárního vidění |
348 | W. Strassmeier | 260 cvičení pro děti raného věku |
349 | W. Strassmeier | 260 cvičení pro děti raného věku |
350 | W. Strassmeier | 260 cvičení pro děti raného věku |
351 | Koch J. | Výchova kojence v rodině |
352 | Řeřábek K. | Léčba neplodnosti |
353 | Brockert S. | Encyklopedie pro rodiče |
354 | Janovcová Z. | Alternativní a augmentativní komunikace |
355 | Opatřilová D. | Pedagogická intervence v raném a předškolním věku u jedinců s DMO |
356 | Kutálková D. | Logopedická prevence |
357 | Moravcová D. | Zraková terapie slabozrakých a pacientů s nízkým vizem |
358 | Venclová I. | Školní úspěšnost dětí se zrakovým handicapem |
359 | Pešatová I. | Vybrané kapitoly ze SP tyflopedie II. |
360 | 3. vydání | Diagnostika a léčba očních chorob v praxi |
361 | Vokurka, Hugo | Kapesní slovník medicíny |
362 | Faber J. | EEG Atlas do kapsy |
363 | Pazdiora | Epidemiologie infekčních nemocí |
364 | Dostál V. | Infektologie |
365 | M. Vítková | Metodika výtvarné výchovy v jeslích |
366 | Havlík J. | Infektologie |
367 | Niessen K.H. | Pediatrie |
368 | Dalloz D. | Žárlivost a rivalita |
369 | Z. Matějček | Psychologie nemocných a zdravotně postižených dětí |
370 | Richter R. | Kniha pro tatínky |
371 | Laniado N. | Máte neklidné dítě? |
372 | Bacus A. | Dítě pláče – co dělat |
373 | Moráň M. | Praktická epileptologie |
374 | Pritchard J.D., Korf R.B. | Základy lékařské genetiky |
375 | Tošner J., Sozanská O. | Dobrovolníci a metodika práce s nimi v organizacích |
376 | D. Heiner | Učíme se dívat |
377 | Z. Havrdová; M. Hajný | Praktická supervize |
378 | Gravillon I. | Spánek malých dětí |
379 | Sborník přednášek | Strabismus a varia |
380 | Nešpor K. | Bolest se dá zvládnout |
381 | O. Schindlerová a kol. | Kapitoly ze sebeobsluhy nevidomých a slabozrakých |
382 | K. Leman | Sourozenecké konstalace |
383 | Lechta V. | Koktavost |
384 | Kutnohorská J. | Etika v ošetřovatelství |
385 | Woolfson R.C. | Bystré dítě předškolák |
386 | Timulák J. | Základy vedení psychoterapeutického rozhovoru |
387 | Kallwass A. | Syndrom vyhoření |
388 | 260 cvičení pro děti raného věku | Walter Strassmeier |
389 | Chadima M. | Charitativní péče – dějiny a současnost |
390 | Akční pole sociální práce | Případové studie 1 |
391 | Akční pole sociální práce | Případové studie 1 |
392 | J. Vašťatková, S. Hoferková | Příručka sociálního pracovníka |
393 | Akční pole sociální práce | APSP – metodická příručka |
394 | J. Vašťatková, P. Vyhnálková | Způsoby evaluace v soc. práci |
395 | Vašťatková J., Vyhnálková P. | Sociální práce v praxi |
396 | Vašťatková J., Vyhnálková P. | Problematika finančních a jiných zdrojů v sociální sféře |
397 | 260 cvičení pro děti raného věku | Walter Strassmeier |
398 | ASPI | Sociální pracovník v rezidenčních zařízeních sociálních služeb |
399 | M. Viewegh | Krátké pohádky pro unavené rodiče |
400 | Rozsíval P. | Trendy soudobé oftalmologie |
401 | L. Polinski | Pohybové hry s děťátkem |
402 | Matějček Z., Vágnerová M. a kol | Sociální aspekty dyslexie |
403 | Munzarová M. | Proč ne eutanazii aneb Být či nebýt |
404 | Kubler-Rosová E. | O dětech a smrti |
405 | Schindlerová O. | Na ruce si nevidím |
406 | Wirtz U. | Vražda duše – Incest a jeho terapie |
407 | Haták V., Hanáková V. | Domácí právník – První pomoc v oblasti práva |
408 | L. Rejman | Slovník cizích slov |
409 | Kuleumberg P., Vinař O. | Panická porucha v lékařské praxi |
410 | Kubler-Rosová E. | Otázky a odpovědi o smrti a umírání |
411 | Kubler-Rosová E. | O smrti a umírání |
412 | Drtílková I, Šerý O. | Hyperkynetická porucha ADHD |
413 | Novák T. | Jak předejít krizi v manželství |
414 | Sulzberger M., Hutter S. | Vaříme hyperaktivnímu dítěti |
415 | Rozsíval P. | Oční lékařství |
416 | Kuchynka P. a kol. | Oční lékařství |
417 | T. Novák | Sourozenecké vztahy |
418 | D. Kutálková | Vývoj dětské řeči krok za krokem |
419 | Dr. R. Campbell | Potřebuji tvou lásku |
420 | Novák T. | Pomož si sám v manželské krizi |
421 | Vodáčková D. a kol. | Krizová intervence |
422 | Perchta Kazi Pátá | Mé dítě má autismus |
423 | Leman K. | Sourozenecké konstelace |
424 | Perchta Kazi Pátá | Mé dítě má autismus – příběh pokračuje |
425 | Thorová K. | Poruchy autistického spektra |
426 | Prekopová J., Schweizerová Ch. | Neklidné dítě |
427 | 260 cvičení pro děti raného věku | Walter Strassmeier |
428 | Dokoupilová M.,Fišárková B.,Novotná L. | Narodilo se předčasně |
429 | Dokoupilová M.,Fišárková B.,Novotná L. | Narodilo se předčasně |
430 | Mary Lee | Malíček |
431 | Dokoupilová M.,Fišárková B.,Novotná L. | Narodilo se předčasně |
432 | Hanšpachová, J. | Hry pro maminky s dětmi |
433 | Antier, Edwige | Agresivita dětí |
434 | Špaňhelová, I. | Komunikace mezi rodičem a dítětem |
435 | Gato, Martin | 150 nejlepších her pro děti i dospělé, ke kterým nepotřebujete vůbec nic |
436 | Warner, Penny | 160 her a cvičení pro první tři roky života dítěte |
437 | Ciccotti, Serge | Rozumíte svému děťátku |
438 | Králová J.,Rážová E. | Sociální služby a příspěvek na péči |
439 | Pospíšilová, Z., Poláčková, P. | Pohyb s říkadly pro nejmenší |
440 | Společnost pro ranou péči | Raná péče pro rodiny s dětmi se zrakovým a kombinovaným postižením |
441 | Sobotková, D., Dittrichová, J. | Narodilo se s problémy a co bude dál? |
442 | Hoskovcová, Simona | Psychická odolnost předškolního dítěte |
443 | Rulíková, Klára | Dvojčata – péče o děti, jejich zdravý vývoj a výchova |
444 | M. Velemínský | 3x 333 otázek pro dětského lékaře |
445 | Otradovec, Jiří | Klinická neurooftalmologie |
446 | Rozsíval, P. | Oční lékařství |
447 | Gregora, Martin | Očkování a infekční nemoci dětí |
448 | Prekop, Jirina | Jak být dobrým rodičem (Krůpěje výchovných moudrostí) |
449 | Vasilovčík Šustová, Terezie | Jak se domluvit s kojencem a batoletem |
450 | C. Cooper | Příručka pro tatínky |
451 | Gregora, Martin | Kniha o matce a dítěti |
452 | Kavanagh, Wendy | Něžné doteky (Masáž a reflexologie kojenců a dětí) |
453 | Friedlová, Karolína | Bazální stimulace v základní ošetřovatelské péči |
454 | Howlin, Patricia | Autismus u dospívajících a dospělých |
455 | Štěpaník, Jaroslav | Umění jednat s lidmi – cesta k úspěchu |
456 | Štěpaník, Jaroslav | Umění jednat s lidmi 2 – komunikace |
457 | Bednářová, Z., Pelech, L. | Sociální práce na ulici |
458 | Tolan, Janet | Na osobu zaměřený přístup |
459 | Beyer, J., Gammeltoft, L. | Autismus a hra |
460 | Gillberg, CH., Peeters, T. | Autismus – zdravotní a výchovné aspekty |
461 | Selikowitz, Mark | Downův syndrom |
462 | K. Thorová | Poruchy autistického spektra |
463 | Bednářová, Šmardová | Diagnostika dítěte předškolního věku |
464 | L. Nielsen | Dotýkej se, ať pochopíš |
465 | H. Orth | Dítě ve Vojtově terapii |
466 | J. U. Rogge | Rodiče určují hranice |
467 | V. Weigert | Všechno o kojení |
468 | R. Suchá | Dovádivé básničky pro kluky a holčičky |
469 | R. Suchá | Veršované rozcvičky pro kluky a holčičky |
470 | R. Suchá | Veršované rozcvičky pro kluky a holčičky |
471 | Raná péče u dětí se zdravotním postižením | |
472 | R. Suchá | Rozpustilé básničky pro malé dětské ručičky |
473 | Společnost pro ranou péči | Sborník vybraných příspěvků z kurzu poradce rané péče 2006 |
474 | Hartl, Hartlová | Velký psychologický slovník |
475 | J. Prekopová | Prvorozené dítě |
476 | I. Fitznerová | Máme dítě s handicapem |
477 | SKOK, o.s. Praha | Udržet rodiny pohromadě |
478 | SKOK, o.s. Praha | Udržet rodiny pohromadě |
479 | K. Kochová, M. Vachulová | Integrace- hezká i těžká práce |
480 | Vyrábíme s nejmenšími | |
481 | J. Prekop; G. Hűther | Odhalte poklad u svého dítěte |
482 | M. Zuckoff | Naia se smí narodit |
483 | N. Špatenková a kol. | Krizová intervence pro praxi |
484 | D. Sobotková; J. Dittrichová | Hra ve vývoji dětí v prvním roce života |
485 | D. Jakubíková | Strategický marketing |
486 | K. Balunová, D.Heřmánková, L. Ludíková | Kapitoly z rané výchovy dítěte se zrakovým postižením |
487 | Z. Svobodová, H. Kolátorová | Hrajeme si s předškoláky |
488 | J. Bednářová | Jak krtek Barbora našel cestu domů |
489 | J. Bednářová | Jak krtek Barbora uviděl svět |
490 | I. Dolínková | Cvičíme s kojenci a batolaty |
491 | J. Prekopová | I rodiče by měli dělat chyby |
492 | D. Sobotková, J. Dittrichová | Hra ve vývoji dětí v prvním roce života |
493 | P.H.Berneová, L.M.Savary | Jak nevychovat dítě s pocitem méněcennosti |
494 | R. Suchá | Veršované rozcvičky |
495 | R. C. Woolfson | Bystré dítě- Kojenec |
496 | O.Ješina, M.Kudláček a kol. | Aplikovaná tělesná výchova |
497 | M. Lee; L. MacWilliam | Učíme se společně |
498 | M. Lee; L. MacWilliam | Učíme se společně |
499 | M. Lee; L. MacWilliam | Učíme se společně |
500 | M. Lee; L. MacWilliam | Učíme se společně |
501 | M. Lee; L. MacWilliam | Učíme se společně |
502 | J. Hanšpachová | Hry pro maminky s dětmi |
503 | J. Silberg | Hrajeme si s nejmenšími |
504 | D. Moravcová, E. Matoušková | Rozvoj dovedností zrakového vnímání |
505 | Univerzita Palackého v Olomouci;APA | Integrace žáků s tělesným postižením do školní tělesné výchovy |
506 | Olomoucký kraj | Seznam zdravotnických zařízení s bezbariérovým přístupem |
507 | F. Koukolík | JÁ. O vztahu mozku, vědomí a sebeuvědomování |
508 | J. Křivohlavý | Jak si navzájem lépe porozumíme |
509 | J. Raboch; P. Pavlovský | Psychiatrie- minimum pro praxi |
510 | E. Křížová a kol. aut. | Alternativní medicína jako problém |
511 | L. Giblin | Jak si zachovat sebedůvěru a moc při jednání s lidmi |
512 | I. Ulč a kol. | Úzkost a úzkostné poruchy |
513 | J. Vymětal | Úzkost a strach u dětí |
514 | J. Dunovský;Z.Dytrych;Z.Matějček a kol. | Týrané, zneužívané a zanedbávané dítě |
515 | M. Lee; L.MacWilliam | Učíme se společně |
516 | J. Hornová | Oční propedeutika |
517 | I. Kudelová, L. Květoňová | Malé dítě s těžkým poškozením zraku |
518 | I. Kudelová, L. Květoňová | Malé dítě s těžkým poškozením zraku |
519 | P.Kopřiva,J.Nováčková,D.Nevolová,T.Kopřivová | Respektovat a být respektován |
520 | M. Vágnerová, I. Strnadová, L. Krejčová | Náročné mateřství být matkou postiženého dítěte |
521 | J. Bednářová | Rozvoj zrakového vnímání (Jak krtek Barbora našel cestu domů) |
522 | J. Hycl | Šilhání a tupozrakost |
523 | L. Hromádková | Šilhání |
524 | M. Vágnerová, I. Strnadová, L. Krejčová | Náročné mateřství být matkou postiženého dítěte |
525 | A. Gerinec | Glaukómy u detí |
526 | R. Autrata | Dětská oftalmologie I.část |
527 | A. Gerinec | Detská oftalmológia |
528 | H. Kišová | Hrátky s batolátky |
529 | R. Suchá | Šikovné básničky pro kluky a holčičky |
530 | R. Suchá | Veršované znakování |
531 | A. Keblová | Integrované vzdělávání dětí se zrak. postižením |
532 | ERRC | Doživotní trest (Romské děti v ústavní péči v České republice) |
533 | O. Ješina, Z. Hamřík a kol. | Podpora aplikovaných pohybových aktivit v kontextu volného času |
534 | H. Chvátalová | Jak se žije dětem s postižením po deseti letech |
535 | J. Prekopová; J. Šturma | Výchova láskou |
536 | M. Šimková | Devátý dotek |
537 | P. Warnerová | První rok vašeho děťátka |
538 | R. Suchá | Dovádivé básničky pro kluky a holčičky |
539 | R. Suchá | Veršované rozcvičky pro kluky a holčičky |
540 | W. Sears a M. Searsová | Kontaktní rodičovství |
541 | E. Kiedroňová | Rozvíjej se děťátko… |
542 | H. Tullet | Knížka |
543 | K. Kvaplíková | Vyšetřování oka |
544 | V. Bechyňová; M. Konvičková | Sanace rodiny |
545 | P. Zikl | Děti s tělesným a kombinovaným postižením ve škole |
546 | T. Novák; V. Capponi | Asertivně do života |
547 | L.K.Brown; M. Brown | Když Dinosaurům někdo umře |
548 | M. Kudláček | Svět dětské mozkové obrny |
549 | J. Šedý | Hledání |
550 | T. Pemová; R. Ptáček | Sociálně-právní ochrana dětí pro praxi |
551 | H. Kišová | Hrátky s batolátky |
552 | S. Fűrnschuß- Hofer | Život je krásný |
553 | A.-D. Julliandová | Dva krůčky po mokrém písku |
554 | I. Fitznerová | Máme dítě s handicapem |
555 | K. Horňáková,S.Kapalková,M.Mikulajová | Jak mluvit s dětmi od narození do tří let |
556 | A. Pulkkinen | Pohybové hry a cvičení s dětmi (1-3 roky) |
557 | A. Pulkkinen | Pohybové hry a cvičení s miminkem (v 1. roce života) |
558 | Monta Z. Briant | Základy znakové řeči pro miminka |
559 | R. Šikl | Zrakové vnímání |